У зв'язку з розширенням бізнесу набираємо співробітників на посаду «Менеджер / Адміністратор інтернет-магазину». Робота віддалена. Дохід в першу чергу залежить від результатів.
Вимоги: Можливо без досвіду роботи; Досвід роботи в клієнтській сфері є перевагою; Бажання і готовність навчатися; Впевнений користувач ПК. Мобільність, націленість на матеріальний ріст, бажання заробляти. Прекрасні комунікативні навички.
Умови роботи: робота на дому в ПК (наявність ПК та інтернет), спілкування по е-мейл і в соц.сетях, обробка вхідних листів. Вік не обмежений. Гнучкий графік.
Обов'язки: Прийом вхідних дзвінків / листів, Консультація клієнтів по послугах, що надаються компанією, Ведення інтернет магазину, на рівні продавця-консультанта. Підтримка продажів через інтернет-канал. Побудова бази даних постійних споживачів. Робота з листами (прийом, обробка, відправка-матеріали надаються)